Yukarı Facebook Twitter Aşağı
Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Nebula UO Forumları


Gönderen Konu: Have fun mate  (Okunma sayısı 1846 defa)

Çevrimdışı Kesh

  • Newbie
  • *
  • İleti: 49
Ynt: Have fun mate
« Yanıtla #30 : 05 Mart 2018, 13:57:37 »
Bende diyordum şimdi buraya Soe ve From yazdım diğer loncadaki arkadaşlar içerlenip gelecekler keşke içimdeki sesi dinleseymişim yazmasaymışım.  3 haftadır sabit oynuyorum nebula da uzun yıllar oynadım öncesinde. Beğenmedim eleştirdim arkadaşın eleştiriyi kaldıramadı buraya getirdi. Başka foruma geçeriz o zaman . Yeni değilim. Exp bineğini kesmiştiniz sanırım kalın köprüde videosu vardı yani yancılık ve birleşme sizde normal olan bir şey diğer loncalara takılmanı anlayamıyorum . Bana tavsiye verebilecek biri olduğunu o kuş beyinli kafana kim soktu ? 5k ile sizi kesebildiğimiz için bir problem göremiyorum kesemezsek diğer yollara başvururuz.. Forumlarda adamına göre genelde atıp tutan boş yapan insanlara üsten bakanlara böyle. ayıkıyonmu ?

Yaran var sanırım rosewonlara yoksa bu kadar zırlamanın başka bi açıklaması yok  :D 3 hafta olmuş çok tazesiniz daha zamanla geçer.

« Son Düzenleme: 05 Mart 2018, 14:00:08 Gönderen: Kesh »

Çevrimdışı MorbidArda

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 91
Ynt: Have fun mate
« Yanıtla #31 : 05 Mart 2018, 13:58:35 »
Guzel yorumlar icin tesekkur ederim maksat eglence dedigim gibi hic bir zaman en iyi veya en basarili gibi bir iddiam olmadi sadece zaman olduruyoruz
« Son Düzenleme: 05 Mart 2018, 14:05:54 Gönderen: MorbidArda »

Çevrimdışı haso37

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 108
  • Gaffurr Kafa Atar
Ynt: Have fun mate
« Yanıtla #32 : 05 Mart 2018, 14:25:59 »
@Kesh Hemen konuyu yaran var acın var hala çoluk çocuk hareketler. Rosewonlara her hangi bir yaram yok Özgürün videolarını izliyorum gerçekten güzel oynuyor adam hakkını veriyor. Asıl senin ne yaran var yıllardır server da oynuyorsun kuçak muhabbetine girmişin :D

Çevrimdışı Phyl

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 384
Ynt: Have fun mate
« Yanıtla #33 : 05 Mart 2018, 14:44:46 »
MorbidArda kardeşim öncelikle eline emeğine sağlık. İyi oyunculuk guildin online sayısı 20 olmadan veya kardeş guildi oyunda olmadan actiona çıkamamaksa siz 6 7 kişi oynayarak serverin en kötü oyuncuları olun boşver. Önce bi kiminle laf dalaşına girdiğine bak :)  Serverda maviler dalmasın diye yeri geldiğinde 30-35 kişiye kadar online potansiyeli olduğu halde mavi olup action yapan bi guild. Sana ufak bi tavsiye bu insanlara laf anlatmaktansa odandaki duvarın karşısına otur ona anlat emin ol daha başarılı olursun

Çevrimdışı 3ajxbs

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 167
  • Senseii - Rampage
Ynt: Have fun mate
« Yanıtla #34 : 05 Mart 2018, 15:03:26 »
MorbidArda kardeşim öncelikle eline emeğine sağlık. İyi oyunculuk guildin online sayısı 20 olmadan veya kardeş guildi oyunda olmadan actiona çıkamamaksa siz 6 7 kişi oynayarak serverin en kötü oyuncuları olun boşver. Önce bi kiminle laf dalaşına girdiğine bak :)  Serverda maviler dalmasın diye yeri geldiğinde 30-35 kişiye kadar online potansiyeli olduğu halde mavi olup action yapan bi guild. Sana ufak bi tavsiye bu insanlara laf anlatmaktansa odandaki duvarın karşısına otur ona anlat emin ol daha başarılı olursun

+48545154512454121654541

Çevrimdışı haso37

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 108
  • Gaffurr Kafa Atar
Ynt: Have fun mate
« Yanıtla #35 : 05 Mart 2018, 18:53:03 »
@Phyl
   Aslında eksik söylemişsin lonca da şuan 60 kişi var aktif istatiskler den bakabilirsin 3 4 arkadaşımız da 2 3 kişilik oynuyor 70 diyelim tam sayımız bu yani 35 tamamen yanlış bilgi . Kardeş guildlerimiz olmadan action atmıyoruz sebebi gayet basit kavgaya giderken nasıl kardeşini arkadaşını alıp gidersin bizde öyle yapıyoruz. Ben gidiyorum masterlarına yazıyorum koçum gel action atacaz supportluk yapın bize diyorum onlar hasan abi 30 sn yanındayız diyorlar. Mavilerle Staff aracılığı ile anlaşma yaptık onlar actiona çıkarken biz pk carlarımız dan çıkıyoruz hemen mavi geliyoruz bizi pk görünce korkup oyundan çıkıyorlar bu şekilde onlara cesaret veriyoruz. .

    Sonra bizim bir kalemiz var üç bacak da içine 20 kişi sığıp düşmanlar dan kaçabiliyoruz bazen günü geliyor kalemizin önün den dişi sinek bile geçemiyor korkularından o kadar hızlıyız ki düşman geliyor 20 kişi pıtı pıtı kaleden içeriye giriyoruz tam 5 sn sürüyor bu düşünsene 5 sn 20 adamın kaleden içeriye girdiğini işte biz öyle bir loncayız yeni büyüler öğreniyoruz azılı katiller geliyor kaleyi çeviriyor tabi onlar çevirmeden biz tavuk olup kalede tavuk rolüne giriyoruz bekleyip gidiyorlar kekolar. En önemlisi bizim buluşma mekanlarımız var biri Cafe Inn bizden başka kimse bilmiyor saatlerce içiyoruz orada sohbet ediyoruz öğle bir loncayız biz :D

Çevrimdışı Phyl

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 384
Ynt: Have fun mate
« Yanıtla #36 : 05 Mart 2018, 21:06:21 »
Haso37 Şimdi kardeş öncelikle şu kavga olayından yola çıkarak cevap vereyim. Her yerin olduğu gibi sokağında bir adabı jargonu vardır kavgaya giderken eşini dostunu çağırırsın evet ama karşında 5 kişi varken sen 20 kişi saldırırsan delikanlılık olmaz he diyorsan ki benim delikanlılık merakım yok dayak yemiyeyim yeter, sana ve vicdanına kalmış. Madem böyle bi örnek göstereceksin bunu da göz önünde bulundur :) Mavilerle yaptığınız anlaşma bilmemne senden veya ekibinden korkup korkmadıkları pekte cevap niteliğinde olmamış. Diğer loncaların masterlarına biz acti atıcaz gel bize supportluk yap diyorsan eğer, senin guildinde 1 adam 2 3 kişilik değil, 2 3 kişi 1 kişi ederinde oynuyor demektir. Madem ki bu kadar sağlam loncasın maviler guildler herkes senin ekibinden korkuyor diğer guildleri yancı tutmak veya onlara yancı olmanın mantığı nedir? Sizin katakullilerinize akıl sır ermez adamın başlığını baltalamayalım. Sen, muhteşem ekibin ve yancılarına başarılar dilerim. Selametle :)

Çevrimdışı Freedom Biohazard

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1004
  • Siz Hepiniz, BİZ TEK.
Ynt: Have fun mate
« Yanıtla #37 : 06 Mart 2018, 00:18:43 »
@savior çekirdekleri dağıt.

Çevrimdışı sebastian67

  • Apprentice
  • İleti: 26
  • Sebastian Arveles
Ynt: Have fun mate
« Yanıtla #38 : 06 Mart 2018, 00:18:52 »
Haso37 Şimdi kardeş öncelikle şu kavga olayından yola çıkarak cevap vereyim. Her yerin olduğu gibi sokağında bir adabı jargonu vardır kavgaya giderken eşini dostunu çağırırsın evet ama karşında 5 kişi varken sen 20 kişi saldırırsan delikanlılık olmaz he diyorsan ki benim delikanlılık merakım yok dayak yemiyeyim yeter, sana ve vicdanına kalmış. Madem böyle bi örnek göstereceksin bunu da göz önünde bulundur :) Mavilerle yaptığınız anlaşma bilmemne senden veya ekibinden korkup korkmadıkları pekte cevap niteliğinde olmamış. Diğer loncaların masterlarına biz acti atıcaz gel bize supportluk yap diyorsan eğer, senin guildinde 1 adam 2 3 kişilik değil, 2 3 kişi 1 kişi ederinde oynuyor demektir. Madem ki bu kadar sağlam loncasın maviler guildler herkes senin ekibinden korkuyor diğer guildleri yancı tutmak veya onlara yancı olmanın mantığı nedir? Sizin katakullilerinize akıl sır ermez adamın başlığını baltalamayalım. Sen, muhteşem ekibin ve yancılarına başarılar dilerim. Selametle :)

@haso37 kanka bu anlamamış bence buna bi daha ironi yapma :D

Çevrimdışı twiynquiev

  • Newbie
  • *
  • İleti: 32
  • Oldiesbutgoldies
Ynt: Have fun mate
« Yanıtla #39 : 06 Mart 2018, 02:59:19 »
@Phyl
   Aslında eksik söylemişsin lonca da şuan 60 kişi var aktif istatiskler den bakabilirsin 3 4 arkadaşımız da 2 3 kişilik oynuyor 70 diyelim tam sayımız bu yani 35 tamamen yanlış bilgi . Kardeş guildlerimiz olmadan action atmıyoruz sebebi gayet basit kavgaya giderken nasıl kardeşini arkadaşını alıp gidersin bizde öyle yapıyoruz. Ben gidiyorum masterlarına yazıyorum koçum gel action atacaz supportluk yapın bize diyorum onlar hasan abi 30 sn yanındayız diyorlar. Mavilerle Staff aracılığı ile anlaşma yaptık onlar actiona çıkarken biz pk carlarımız dan çıkıyoruz hemen mavi geliyoruz bizi pk görünce korkup oyundan çıkıyorlar bu şekilde onlara cesaret veriyoruz. .

    Sonra bizim bir kalemiz var üç bacak da içine 20 kişi sığıp düşmanlar dan kaçabiliyoruz bazen günü geliyor kalemizin önün den dişi sinek bile geçemiyor korkularından o kadar hızlıyız ki düşman geliyor 20 kişi pıtı pıtı kaleden içeriye giriyoruz tam 5 sn sürüyor bu düşünsene 5 sn 20 adamın kaleden içeriye girdiğini işte biz öyle bir loncayız yeni büyüler öğreniyoruz azılı katiller geliyor kaleyi çeviriyor tabi onlar çevirmeden biz tavuk olup kalede tavuk rolüne giriyoruz bekleyip gidiyorlar kekolar. En önemlisi bizim buluşma mekanlarımız var biri Cafe Inn bizden başka kimse bilmiyor saatlerce içiyoruz orada sohbet ediyoruz öğle bir loncayız biz :D
Dahil olmadan geçemicem abi muhabbeti yapmak kimseye düşmez ve kalenizin önünden dişi sinek bile geçemediğinden bahseden Golden Company guildinin britteki 5-6 kişilik sotesinin içinden tek başıma was basarak kaçtığımı hatırlatmak isterim boş konuşmaya gerek yok yaptığın şekli bozduruyosun zorla.

Çevrimdışı twiynquiev

  • Newbie
  • *
  • İleti: 32
  • Oldiesbutgoldies
Ynt: Have fun mate
« Yanıtla #40 : 06 Mart 2018, 03:11:52 »
Yanlış olmasın burada görüntü yapmak değil amacım o yüzden ss vb koymuyorum, sadece hem bu kadar beceriksiz hem de sağa sola özgüvenli bi şekilde sallamanıza dayanamadım.

Çevrimdışı Phyl

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 384
Ynt: Have fun mate
« Yanıtla #41 : 06 Mart 2018, 03:45:47 »
@twiynquiev Dostum o taş bizeymiş ya ironiyi anlamamışım ben. Haso37 biz böyle zevk alıyoruz kardeş. Moonglowda ev kuşuyuz, northernde 10 kişi (senin dediğin gibi 20 kişiyle hiç action atamadık) kaleye 5 değil 2 saniyede girebiliyoruz. Ben sizin Golden Company olduğunuzu bilmiyodum. Ama en azından ben veya biz guildimizdeki insanları frenleyebiliyoruz. Guild tagımızın altında insanların ailesine, namahremine dil uzatan kişileri barındırmıyoruz. Böyle bi olay 1 kere yaşandı şansa Joan Discordian'ın twitch yayınını izlerken denk geldim hemen uyarısı yapıldı ve tekrarlanmaması için gerektiği şekilde konuşuldu. Sen guildinde sağlayabiliyor musun bunu? Eğer sağlıyorum diyorsan Angrod ve Flora61 kendilerine attığım özel mesajı anlatsın sana.  Madem ki yaşın var guildmasterlar a koçum diye hitap ettiğinde hasan abi diye karşılık alıyorsun (doğruluğunu yanlışlığını bilmem yazdığının üstünden konuşuyorum) önce bunların önüne geç, ondan sonra milletin videosunu eleştir veya kaleye kaçmış bilmemne yapmış diye konuş. Serverin hasan abisi senin guildindeki elemanlara baktıkça lise dönemlerimizi hatırlıyoruz Allah razı olsun. Siz de bu açıdan renk katıyorsunuz sunucuya insanlar baktıkça hey gidi günler diyor.  Allahtan aranızda Flora61 gibi bir insan evladı var da sizin önemsemediğiniz konular kendi başına gelmiş gibi önemsiyor. 2-3 kişilik oynayan oyuncularınız 70 kişilik guildiniz yetmemiş heralde pk oynamanıza bi mavilenmişsiniz çok yakışmış :)

@Freedom Savior ile birlikte çekirdek keyfinize turp sıktım kusuruma bakmayın da tamer çarları kesildi diye forumda, actionda kesemedi diye oyunda milletin anasına avradına dil uzatan insanları hiç bi zaman benimle tartışacak kalibrede görmedim. Hem tartışırım hem çekirdeğimi çitlerim diyosan senle tartışırım ama? :P

Çevrimdışı haso37

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 108
  • Gaffurr Kafa Atar
Ynt: Have fun mate
« Yanıtla #42 : 07 Mart 2018, 11:31:06 »
Arkadaşlar video like atarsanız sevinirim izleyerek bize çok az destek olmuş oluyorsunuz önemli olan videonun beğenilmesi  olumlu olumsuz mesajlara açığız ama olumsuz mesaj atarken dikkat edin .  son atılan mesajları pek ciddiye alamadım o yüzden cevap vermedim kusura bakmayın sevgiler saygılar..

 

Bu sayfa 0.187 saniyede 16 sorgu ile oluşturulmuştur